Veelgestelde vragen
Op deze pagina vind je de antwoorden op veel gestelde vragen.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Werken via Alertec
- Ik zoek werk, wat moet ik doen?
Je kunt je inschrijven via onze website. Op deze manier weten wij dat je beschikbaar bent voor werk. Het handige is dat je gelijk een inlog aanmaakt voor je eigen omgeving. In dit portaal kun je wijzigingen doorvoeren en extra gegevens aan ons doorgeven. Zoals bijvoorbeeld het behalen van een certificaat.
Je kunt ook reageren op onze vacatures of jezelf persoonlijk voorstellen op één van onze vestigingen.
- Je bent voorgesteld aan de opdrachtgever en je kunt komen werken, hoe gaat dit verder?
Je ontvangt je contract en spreekt af wanneer en op welk tijdstip je verwacht wordt.
- Hoe lever ik mijn gewerkte uren aan?
Je uren kun je gemakkelijk aanleveren door hier te klikken. Vul direct je uren in nadat je bent ingelogd.
- Wanneer wordt het salaris uitbetaald?
Je ontvangt iedere week je salaris, mits je uren zijn goed gekeurd door je opdrachtgever.
Gegevens
Hoe pas mijn gegevens als werkzoekende aan?
Je kunt altijd je gegevens aanpassen door in te loggen in je eigen omgeving.
Klachten
Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
We streven er natuurlijk naar dat iedereen op een prettige en veilige manier aan het werk kan.
Mocht je toch een klacht hebben dan horen we dit graag van je en gaan we direct aan de slag om dit op te lossen.
Hier vind je onze contactgegevens, je bent natuurlijk ook van harte welkom op onze vestiging om je verhaal te doen.